שמי רחל, ילידת 57. נשואה באושר למאיר מזה 40 שנה, אמא לשניים, רויטל בת 38 ולאהרון שנפטר ממחלת הסרטן בגיל 21.5 וסבתא ל 3 נכדים.
חיי מתחלקים ל 2, החלק הראשון היותי בנקאית עד גיל 39 מתוסכלת, עצובה לא ממומשת. והחלק השני, חיפוש עצמי ולמידה של כלים שונים בתחום הרפואה המשלימה שבהם אני מוצאת התרגשות, סיפוק, הנאה ומלאות.
את תחילת דרכי בעולם הרפואה המשלימה התחלתי במכללת מדיסין, לימודי רפלקסולוגיה בדרגת רפלקסולוגית מומחית והשתלמויות אצל שמוליק זיידל כגון: טיפול באוטיזם, הלם קרב, התמכרויות.
בהמשך למדתי לימודי פרחי באך שמאוד השלימו את הטיפול הרפלקסולוגי.
הילינג, לימודי EMF. הטיפול בשיטה זו עזר לי לעבור את מחלת הסרטן של בני ב"שפיות".
הוסמכתי על ידי ממציאת השיטה כמורה ולימדתי מספר שנים את השיטה.
במקביל עבדתי כרפלקסולוגית ומטפלת בפרחי באך בכללית רפואה משלימה.

לפני כ 8 שנים נחשפתי לשיטת אימון ריגשי שנקראת "התדר", מאוד הסתקרנתי לראות שדרך הרחת תמציות אפשר להגיע למהות הפנימית של האדם.
כשאובחנתי הרגשתי שזה מאוד מדויק, משקף אותי במיטבי ושלא במיטבי ורציתי לרכוש כלים כדי לעזור לעצמי. במהלך הלימודים הבנתי כמה לא עיבדתי את הכאב של היותי אם שכולה ובמהלך אותה שנה חוויתי פריצת דרך.
התחלתי ללמד את השיטה במרכז התדר שמסמיך תלמידים להיות מאבחנים ומאמנים.
מאז זהו הכלי העיקרי איתו אני עובדת ומאמינה שמי שמגיע אלי אלה אנשים שלוקחים אחריות על החיים שלהם ומוכנים לרכוש כלים כדי לצאת ל"חופשי", כי מה שמנהל אותנו זה לא השכל אלא הרגשות שלנו. יחד עם זאת משלבת את כלי הביואורגונומי כי הבנתי שיש דברים סמויים מהעין שלא קשורים לרגשות שלא מאפשרים ריפוי.

רחל שטרקמן
מאמנת בכירה מטעם לשכת המאמנים בישראל
מנחה מורשית מטעם "התדר"